Ben 19. Haftamda 20 lik dis ağrısı ve iltihabi ile 2 gece uyuyamadım. Doktorumun da onayi ile disciye gittim. Zaten hamilelerde Celik yelek giydirip rontgen cekiyorlar ışınların bebege ulasmamasi icin. Sonrasinda ise cekim yapildi. 2. Trimester doneminde her turlu dis tedavisi yapılabileceğini soylemisti doktorum. Doktorunuza danismaniz en dogrusu olacaktır.