Elagny97_ Şuan 15 haftalığım 1 hafta sonra hastaneye gidecem 16.hafta da gösterirse cinsiyet belli olur mu 🥰
Growinupangel Elagny97_ 10. Haftada belli oldu ama belli olmak şöyle erkeğe benziyor denilmişti yanılma payları yüksek oluyor kesinleşsene kadar insan acaba diyor tabi ama doğru benzetmişler erkekmiş:)
Mrymozr Elagny97_ Doktorum 12+2 de bi tahminde bulunup kıza benziyo dedi. 17. Haftada tekrar gittiğimde kesin erkek dedi :) Ben suan daha netlesmesi için detayli ultrasonu bekliyorum pek güvenemiyorum yanilabiliyolar..
Aysegulbaz63 Elagny97_ ben ilk 13 haftalik ken gittim erkeğe benziyor dedi sonra tekrar 17 haftalik ken gittim cinsiyeti kordonun arasinda cinsiyetini göstermiyor dedi
Mrymozr Begm Meraba :) suan kac haftaliksiniz acaba hareketlerini hissediyomusunuz bende 12 den sonra 17+4 olucam cinsiyetimiz bizimde erkek
Begm Mrymozr merhaba canım şuan 21+3 deyiz 20 haftada hissettim üçüncü bebeğim olmasına rağmen şuanda gayet net hissediyorum 🤗
BebegimleYeniHayat_34 Elagny97_ tabiki olur 12. Haftada tahmin edildi bizimki 13. Haftada net söyledi doktorumuz erkek diye şuan da da 15 haftalık olduk çok şükür kızlar geç belli oluyormuş gerçi genel de hep öyle derler erkekler erken gösterirmiş 🥰
Mrymozr Begm Benim ilk gebeliğim 3 gündür net hissediyorum ama uzaninca sol tarafima yatiyorum ve elimi karnimdan alamiyorm 🤗 pıt pıt vuruyo ayaklarıyla
Mrymozr Begm Bide bisey daha sormak istiyorum🙈Rahim agrisi oluyomu sizdede bende oluyo da ara ara normal midir? Doktora sormayi unuttum
dilaradurmazz Elagny97_ olur canim bence ben 15+1 de öğrendim kızımı 🥰 doktorum 1 saat uğraştı ama gördü sonunda