ZehraS canım muayene olarak ben 27 lira fazla ödedim Mustafa beye, Koray beyden sonraki muayenemde ona gittim. Tabi doğumu vs sormadım daha hastaneye pahalıdır belki vitaleden ama çok oynamıyor gibi de iyi bir araştırmak lazım. Ya şu açıdan sordum sana cinsiyet tahminini ne zaman yapmıştı size? Bize ikili teste yaptı da biz sormadan kız geliyor gibi dedi. acaba cinsiyet tahminin de iyi midir diye merak ettim.