actombo81 Merhabalar. Hafta kontrolümde bebeğin kafasının 36. Haftada olduğunu söyledi doktor. Bunun nedeni olarak su toplanması olabiliyormuş ama ultrasonda öyle bir şey görünmedi. Doktor üniversite hastanesine bir git görün dedi. Böyle bir problem yaşayan oldu mu acaba? Araştırdım genetik olabiliyormuş. Üniversite hastanesinden randevuyu geç verdiler bende merak ettim yaşayan var mı bu durumu? Teşekkür ederim
Sevimlianne Yaa bende de kontrole gittiğim de bbazen ilerde çıkıyor . Bu gayet normal . Doktor gayet normal dedi ama benim ki 2 hafta öndeydi
Zynprc Hidrosefali açısından değerlendiriyorlar yani beyinde su toplanması öyle bir şey görünmüyorsa çok korkmyın diyorlar ama yinede kontrol ettirin mutlaka yiğenim hidrosefli hastası 35. Haftada farkedildi önceki kontrolünde bir sıkıntı görülmemişti