OgrtmnDidemm Sevgili anneler haftaya bime gelecek olan bi bebek küveti var daha önce alan ,kullanan var mı yorumlarınız neler acaba ?
Ronyaseda OgrtmnDidemm valla bime geleni bilmem de 7 ekimde şok markete gelecek olan setin aynısını ebebekte 200 tl ye almıştım çok pişmanım yaklaşık 150 tl zarardayim😥😒😒
Sena1k Ronyaseda 7 ekim katoloğunda göremedim şok marketin kesin gelicek mi ve fotoğrafı var mı bide fiyatı nedir
OgrtmnDidemm Prensannesii38 filesinde yırtılma felan olmadı dimi genelde fileden dolayı duyuyorum da o şekilde
Sena1k OgrtmnDidemm bime ne zaman geliyor hangi tarihte ben katalogta göremedim valla fiyatı nedir bide
Naren1 OgrtmnDidemm ben bimden almıştım henüz kullanmak nasip olmadı içine su felan koyup beklettim akıtma felan yapmamıştı
sevaalya Ben üç gün önce bim de balık desenli bebek küveti, maşrapa ve kova aldım. Ya ellerinde kalmış ya yeni gelmiş nolmuş bilmiyorum ama küvet 24, maşrapa 2,5 kova 9,5 liraydı. Baya uyguna geldi
Melisasey OgrtmnDidemm ben aldım bimden daha öncede gelmişti aynı bebek mağazalarındaki gibi hiç bir farkı yok gideri felanda var gayet uygun fiyatlı mağazalarda çok pahalı sadece filesi çok dandik olmadı bile küvete e bebekten yeni bir file aldım büyük boy gayet güzel oldu
turansmom1 OgrtmnDidemm ben dün şoka gittim eski mağazama bir anne olarak bebek ürünlerini ilk ben görüp ayırtayım diye küvetede baktım çok sağlam birşeye benziyor, bimdekinden çok çok daha sağlam hatta😂 Eski çalısan avantajımı kullandım çoğu ürünü ayirdım kaliteleri mükemel🙂