Ya oraya kontrole gidiyorum bu kadar kötü hastane olmaz ya hiçbir doktorun diğer doktorlardan haberi yok. Çok sinirliyim o konuda doktorlara bile bir şey soramıyosun geçen sordum kadın dalga geçti resmen benle doğumlarda sıkıntı diye biliyorum tanıdıklarım orda doğum yaptı çok pişmanlar. Doğum başlayana kadar almıyolar seni bekleme salonunda bekliyosun. Ben herhalde bakırköye falan geçicem 7 haftalık oldum doktor bana daha vitamin dahi vermedi