Kızlar bugün öğlen 4′den beri devam eden sancılarım var, ilk başta sanki gazım varmış gibi his gelip gidiyordu tuvalete gidiyorum hiç bir şey gelmiyordu, sonra gazda çıkardım ama sancılar devam ediyor 10-15 dkka arayla ama çok kısa sürüp geçiyor bu doğum sancısımı. Daha çok arka tarafta hissediyorum ara ara önde baskı oluyor şuan plates topunda hareketler yapıyorum ama hastaneye gitmelimiyim emin olmak için