Merhaba anneler.💓 16+3 haftalığız biz. Detaylı ultrason için şimdiden araştırmalara başlayalım dedik. Yaptıranlar nerelerde ve ne kadar ücret ödeyerek yaptırdı acaba? Devlette yapılıyor mu buralarda yapılıyorsa randevu için geç mi kaldık?👼🏼 Bi aydınlatsanız beni🙈