Merhabalar, 36. Haftadan itibaren yani son ayda hangi vitamin takviyelerine devam ediyorsunuz? Neler kullanıyorsunuz? Beslenme düzeniniz nasıl önerileriniz varsa yazarsanız sevinirim. Benim beslenme düzenimde her gün mutlaka yumurta süt ayran var portakal suyu içip muz da yiyorum mutlaka. Bir de ceviz badem tüketmeye çalışıyorum çok faydalı imiş. Sizin de önerileriniz varsa bekliyorum bebeğim biraz zayıf ona ne kilo yapar? Son ayda kendim de çok şişmek istemiyorum bir yandan 😔