Mahperi Kızlar bebeğime 0-3 ay bebek kıyafeti aldım annem büyük diyo sizce normalmi yoksa 0 ay mi almam gerekiyo
Aaaasli Mahperi bence gayet iyi canım ben de öyle yaptım ama tabi bebeğinin son haftalardaki kilo durumuna göre şayet minyon gibiyse birkaç tane yenidoğan alabilirsin ama inan fazlasına gerek yok 0-3 fazlasıyla yetiyor
Atlass Mahperi kimi bebek 0 aylık kücük oluyor cok alma 0 bir ikitane al derim cünki haftadan haftaya cok cabuk büyüyolar 2 aylık olduk artık hiç bi kıyafeti nerdeyse olmuyor
Ga0312 Mahperi canım yenidoğan olarak da 2 3 takım al gerisini 0 3 ay çünkü çabuk büyüyorlarmış ben öyle yaptım. Yenidoğduğunda da büyük büyük giydirmek istemediğim için yenidoğan da aldım
yaseminyasemin Mahperi bende 0-3 ay aldım sıkıntı olmaz sanırım daha küçüğünü de en fazla 2 hafta giyer
Melisasey Mahperi evet başta biraz bol oluyor 03 ay ama 15 gün sonra hepsi tam oturuyor 1. Ayda küçük bile gelmeye başlıyor o yüzden boşuna küçğk kıyafete para harcama hiç giyilmeyen kıyafetler bile oluypr çünkü
Ronyaseda Mahperi Ben 0-3 aldım 0_1 aldım yeni doğan aldım 3-6 aldım. Hepsinden 2 3 parca aldım kalsın dedim 🤭 Bebegim kilolu 0-3 1 ay kullanırım en fazla galiba
Naren1 Mahperi yeni doğan 2 takım aldım çevremden ve ailemdeki bebişler gördüğüm kadarıyla bebişler çabuk büyüyor canım 0.3 ve daha çok 3.6 aldım ben