Leyli0556 çok geçmiş olsun uzuldum böyle bir tecrübe yaşamanıza. Hastaneyi ve doktorları olumsuz buldum nedense. Ben de sezaryan oldum hatta doktorum spinal diye ısrar etmesine rağmen genel anestezi ile oldum . Ama inanın hiçbirini yaşamadım. Akşam yürümeye kalktım daha yatmadim. Sondayi cikarirken saniyelik bir işlem oldu..kan çıksın diye öyle acılı bastırma işlemi olmadı, zaten ben uyusukken doktorum geldi birkaç kez dokundu hissetmedim bile, bastirdiysa da hafif yapti. O yüzden doktorumdan hastaneden çok memnun kalmıştım. Tabi biraz da doğum veya sezaryan bünye meselesi ama biraz sert davranmislar gibi geldi bana. Sütünüz içinse bol bol emzirmeye çalışın, emzirme danışmanlarindan bunu okudum hep, umarım sütünüz artar. Keyifle büyütün evladinizi