sevara mombursamom saç kestirmenin hiçbir zararı yok ki sadece boyatmamak gerekiyor kimyasalların zararı varmış
Melisasey mombursamom inanma saçmalık batıl inanç ben 2 kere kestirdim valla hiçte biley olmuyor ne olabilir ki zaten 😂
Aynurgokagac Bir zararı yok ancak saç kesilince kendini onarmak için vücut vitaminleri saça gönderiyormuş o sebeple önermiyorlar