ruyyyyyaaaaaaaa selam kızlar 24 haftalik hamileyim . ağda kullanmak istiyorum ama korkuyorum bi zararı olur diye sizler neler önerirsiniz?
Tugbaguns ruyyyyyaaaaaaaa Ben ağdamı kendim yapıyordum 37 haftadayım mecbur kuaföre yaptırıyorum ama en temizi o oluyor bence
Bgmbgm ruyyyyyaaaaaaaa bnde 38 oldum bu zamana kadar hep kendim yaptım camsakizi ağda ama önceden de kendim yapardım ağda oyuzden skinti olmadi
Fatmafatma ruyyyyyaaaaaaaa bende agdami hep kendim yapiyorm cam sakizi agdayla 29 haftayim buarada kuafore gitmeye cesaretim yok kasilirim die kendim yapiyorm cunku agda yaparken kasilmamak lazim eger kasilmazsan sorun yok
Zeykem ruyyyyyaaaaaaaa 24 haftalıgım suan ve senelerır agdaya gıdıyorum ben devamda edıyorum sadece ılk aylar gıtmedım suan bı sıkıntı yok cok sukur
Mervedumankaya Bende 28 haftalığım düzenli gidiyorum çok şükür hiç sorun yaşamadım canım daha temiz oluyor. Tabi hijyene önem veren bi tere gidersen daha iyi olur
ruyyyyyaaaaaaaa Mervedumankaya açıkçası canım genital bölge için korkuyorum. bebege zarar verir doğumu tetikler diye
Tugbaguns ruyyyyyaaaaaaaa sesu agda yapıodum normalde ama 5 aydan sonra kuaföre gittim zira ayna karşısında maymuna dönmüştüm en son 😂😂
Bihilal ruyyyyyaaaaaaaa hamileliğimin 30 lu haftalarında gitmiştim ağdaya kadın beni bir güzel morarttı en son o oldu sonra hem müslüm baba takıldık 😀 zaten doğumdada hiçbişey umrunda olmuyo doğuma gitmeden önce duşa girdim ama yinede altlarda bir sürü kalmış 😂 o an düşünmedim ama şimdi aklıma geldikçe utanıyorum 😂