Merve95merve bizim komşunun annesi işte komşum olacak kişiye hamileyken günde 1 paket içiyormuş şimdi komşum günde 1 paket içiyor erken yaşta başladım yatkınlığım vardı bırakamıyorum annem zamanında bana hamileyken çok içmiş bırakamamış diyordu . Ben hamile olduğumu duyduğum an bıraktım bırakmayanları asla yadırgamıyorum sadece ben bırakmak istedim zararının illaki olacağını düşünüyorum