Evet arkadaşlar 3 uncu sezeryanim oldu cok sukur 2 ekim cuma günü sabah 9 da hastaneye gittik yatış yapıldı serum taktilar saat 10.da ameliyata alındım tabiki korku heyecan hersey oluyo sakin kalmaya çalıştim sadece o anın tadını çıkardım belimden igne vurulunca acı oldu. Tabi ama dayaniomiyacak gibi bişe değil ayaklarım uyusmaya.başladı biraz bekledik.sonra başladılar sadece dua ediyordum aklıma gelen herkese duami ettim sonra bebegin sesini duydum çok güzel bi duygu Allahım herkese yaşatsin inslh bebeği üstünü giydirmeye götürdüler dedim.banada gösterin üstünü guydirelim getirecegiz dediler aklım bebegimde görmek için sabirsuzlandim sonra bebegimi getirdiler Allahım ne güzel bi duygu verdiğin evlat şükürler olsun dedim öptüm bebegimi babasının yanına götürdüler bebeğim 11 de çıktı benim çıkmam. 12 yi buldu kordonlarimi baglattim odaya getirdiler bebeğim çok. Acikmis emzirdim biraz ama fazla sütüm. Yoktu uyusuklugum 2 saat sonra geçmeye basladi agrilarim başladı tabi neyse 8 de sondayi cikardilar biraz yürüdüm 11 dede çorba içtim hosaf yedim.bugün ikinci günüm hastaneden çıktık. Evimizdeyiz bebegimde iyi şükür tek sorunumuz tuvalete çıkamadım henüz gaz çıkardım ama tuvaleté henüz çıkamadım tavsiyelerinizi bekliyorum