Ama düşük gibi bir tehliken oldaydı bugün doktorun farkederdi kuzum ya, çok aklın kalacaksa sen pazartesi yine tekrar bi kontrole git istersen. İlk haftalar sıkıntılı olabiliyor, kasık ağrıları, bitkinlik, yorgunluk, kahverengi lekeler. Ben hepsini yaşadım. Şu an 22 haftadayız ve hiçbiri yok.