Herkese merhaba … bizim hikayemiz 4 haftalıkken sabahın bir körü yaptığım Gebelik testiyle başladı .gel zaman git zaman hala daha tam olarak anlayamadığım bir duyguyla aylar geçti sorunsuz sıkıntısız bir şekilde geçti hamileliğim eşimin ilgi alakası her zaman üstümde çoktur . Bir dediğimi ikiletmedi her zamanda böyleydik zaten . Zaman geçti 7 aydan sonra artık bebeğimin hareketlerini iyice hissetmeye başladığımda kolunu kafasını poposunu hissettiğimde başladı değişik duygular . Gerçeğiyle tanışmaya çok az kalmıştı . Artık geceleri acıktığımda beraber kalkıyorduk beraber uyuyorduk birlikte bir ekip gibiydik . 30 eylüle doktorumla sezeryan icin anlaştık . Bel fıtığım vardı bebeğimde son ana kadar dönmemişti bende normal istemiyordum zaten korkuyordum . 30 Eylül sabahı sabah 5 buçukta evimizden çıktık 6 da hastanedeydik hemen sondam takıldı damar yolu açıldı . Doktorum geldi anestezi uzmanı geldi ufak bir sohbetten sonra 7 de ameliyathaneye giriş yaptık . Belden iğnemi vururlarken biraz zorlandım sonrasında Ayaklarım uyuştu hemen yatırdılar beş dk içinde kuzumun sesini duydum doktor ayaklarından tutup anlıma bir kere değdirdi Kafasını tepemden suları yüzümden aktı o anı o sıcaklığı hiç bi zaman tarif edemem her aklıma geldiğinde hüngür hüngür ağlıyorum . Bebeğimi giydirip yanıma getirdiler öptüm kokladım soğuk diye lambanın altına koydular . Ameliyathaneden bebeğim kucağımda çıktım . Duygular şelale eşimle göz göze geldiğimde hüngür hüngür agladık .Fazla uzatmadan his var arkadaşlar içimden çekip çıkardıklarını bile hissettim ama saniyelik şeyler acı asla yok sonrası agrılı bir süreç malum herseyde önce bir operasyon normal karşılamak lazım . Acınız ağrınız yanınızda yayan yavruya bakınca vız gelip tırıs gidiyor . Bunun tarifi yok böylesini dünyada başka hiç bir şey kimse size yaşatamaz . Rabbim herkese evladıyla sağ sağlim kavuşmayı nasip etsin . Kucağı boş ana olmak isteyen her kadına rabbim evlat nasip etsin . Çok şükür bin şükür yaşattığı herşeye . 30 Eylül 2020 çarşamba 07:26 Lena doğdu ben doğdum ❤️🙏