Tugbaslan3458 kuzum 2.trimesterin başı 17 18 hafta likken antibiyotik veriyor 14.hafta da riske atmaz ağrı kesici vermiyor ama bebeğe zarar diye antibiyotik sadece iltihaplı bölgeye etki ettiği için bebeğe zararı yokmuş gebe doktorun dan da o zamana gelince dış tedavisi görebilir diye yazı alıyorsun morfin vurulabilir diye onu dişçiye götürüyorsun öyle tedavi ediyor aklında bulunsun o zamana kadar sumak suyu gargarasi baya isini görür ama benim 2 dışım kırılmıştı bide pandemi ye denk gelmiştik hastane hasta da almıyordu özel discim bile kabul etmemişti sen düşün:( suratimin yarışı apse yüzün den şişti baya çekmistim