ebru-33 36 haftalik hamileyim kasılmalarim cok ve karnm çok serttlesiyor. arada sancım oluyor. dogum olur mu bu haftalarda. benm gibi kasilma yaşayıp 1 hafta içinde doguran var mi ?
Bebikinannesi ebru-33 Bende 36. Haftadayim ara ara karnimda sertlesme ve kasiklarimda agri oluyor regl sancisi gibi . İc bacaklarimda kramp oluyor ama Doguma hazirlaniyor vucut o yuzden oldugunu dusunuyorum ben
Zehracik Yalancı sancıdir kanaldadir bebek 36+3 um ben geçen hafta öyle sancım oldu neredeyse doğuryorum sandim. Doktor korkma dedi bu saatten sonra doğursanda olur.
Nur2016 Zehracik bende 36.haftadayim. Gecenlerde aksam yemeginden sonra sanci tuttu doguruyorum sandim. Yuruyemiyordum bile agridan.gecede uyutmadi sanci dondum durdum. Ama gecti bir dahada olmadi. Bagirsaklardanda olabilir
Hashasim2020 Benim karnım hep taş gibi 28den beri ama nstde 20lerde çıkıyır sancı yani yok gibi birşey (37+4)
ebru-33 Hashasim2020 36 yi gordum snst de. doitorum 2 defa nsste bagladi ust uste. imali konustu. buunuda ben bileyim sen bilme dedi. suyun patlarsa kanama olursa gel dedi.