Dimplesgirll Orucu12 aynen ya çok sancı oluyor bebeğim baya büyümüş sanırım sırt üstü yatmak imkansız artık
Fidashka Ben 23 haftayim ve bende de ilk zamanlardan beri var☹Çok eziyet çekiyorum hiçbitürlü geçip gitmek bilmiyo
Dimplesgirll toprakveannesi sağlıkla gelsinler de canım artık biraz daha sabredecez benimde oğlum olcak Allah’ın izniyle inşallah ilk bebeğim çok duygusalım son aya geldikçe daha duygusallaştım