Bsmlh Bugün dr geldim 7+1 hamileyim akşam ustun 5 ten beri sol kasıgım ve alt kısmı bıçak saplanır gibi ara ara sancıyor nedendır bilgisi olan varmı doktor sorun görmedi bugün eve gelince oldu bidaki randevumda 24 ekim
Birgul Bsmlh olabiliyor bazen canım bende 7+3üm bana da oluyor bazen oturup kalkarken özellikle. Bi kanama akıntı olmadığı sürece bişey yok diye düşünüyorum
Rose87 Bsmlh benımde oluyodu ozellıkle sabahları cok dayanılmaz oluyodu doktorun dedıgı cocuk ıyıce tutunuyomus korkma demıstı