Kızlar adetim e gündür gecikti ama normalde e aydır duzensizlesti kan testi yaptım 4 gün önce 0,100 çıktı negatif hafif pembe lekem geldi bugün ama sonra beyaz akıntı yani adete dair birşey yok sabah idrar testi yaptım negatif çıktı sizce napmaliyim bu belirsizlik beni endişelendiriyor adet söktürücü kullansam mi bilemedim