Balkuzu01 Hareketini sağ yanda ve sol göbek tarafında hissediyorum. Basi ve ayakları fln nerededir sizce
Abece Ben de öyle hissediyorum dün kontrolde doktora sordum ultrasonda baktı kafasi ve ayakları sağda sırtı ve poposu göbek tarafında dedi 🤗
Adeviye Benim bebeğim hep aynı yerdeydi zaten dönmedi de kafası göbeğimin üstünde yukarı doğru sivriltiyor kafasını sert yuvarlak görebiliyor büyüdükçe ayakları da sağ tarafımda poposu da kasıklarıma doğru 38. Haftaya girdik benimki hep aynı yerde durdu