Bebeğim doğdu ve ilk Doğum olmasın rağmen 2 buçuk saatte ve suni sancısız size tavsiyem ağrınız olursa mutlaka evde çekin hastaneye hemen gitmeyin ben iki gün evde ağrı çektim ve çabuk doğurdum allah herkesin çocuğunu hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin 😊😊😊👼