merhabalar😇 34+3 haftalık hamileyim. Bebeğim baş asagı pozisyonunu almış. Ölçümlerimiz normal fakat baş büyüklüğümüzün biraz büyük olduğunu söyledi doktorumuz. Böyle bir durumla karşılaşanlar , normal doğum yapanlar var mıdır 😇 hepimize sağlıklı doğumlar sağlıkla kavuşalım bebislerimize İnşallah🐣