Cancazim 18 haftalık olduk bel agrım aşırı var özellikle de gece olunca ilk gebeligim de yoktu ağır işte yapmıyorum nedeni ne olabilirki
Esraa16 Cancazim aynı haftadayız ve aynı durumdan muzdaribim bebek kilo aldığı için de olabilir 🙂nede osa bundan snra daha hızlı kilo alçak belki ondandır bide rahim gittikçe yukarı çıkıyor belki onlardandır
Esraa16 Cancazim belli kuzum erkek bide bu aşamadan sonra 2 3 kat buyucekler bakalım tek sağlıkla gelsinler 🙂🙏