Yarensmom Hanımlar sabahtan beri belimde çok şiddetli bir ağrı var. 39 haftalık hamileyim. Yatıyorum geçmiyor, kalkıyorum sanki ayaklarım tutmuyor gibi. Ama herhangi bi sancı nişan gelmesi felan yok sizce doğum belirtisi mi ?