teletabi sanada gelmis Gecmis olsun arkadasim bende gittim doktora hatta kursa gidiyorum ordan corona testine bile yolladilar negativ birde almanya türkiye acilleri gibi degil burasi ölümcül olmadim önemsemiyorlar ev doktorlari bakiyor bende gittim ev doktoruma sana özel bir ilac vericem dedi bende biliyorum ilac kullaniyomiyor süpe yaptim Almadim Korktum 😔