Lalammm bende ilk bebeğimi pıhtıdan dolayı düşürdüm.sonra yine kaldım coraspirinle oksapar kullandım 30.haftada kesti kanamam çoğalınca oksaparı.coraspirin yerine normal aspirine döndük folic asidle beraber alıyorum doğuma kadar böyle devam edicekmişim.1 haftam kaldı benimde bakalım.sorun olmadı.