malatya4444 Benm 3. Dogumum olacagı halde ilk olacakmıs gibi korku telaş var üzerimde Allah kolay doğumlar nasip etsin cümlemize
Gokmer Ben ipne olurken bile bazen bayılan, ağlayan, kendimden geçen biriyim. Doğum benim için hayatımın dönüm noktası olabilir. Bende çok korkuyorum. Sezeryanda ellerin bağlandığını gördüm. Daha da korktum