Gulsahkyc sizinki iri bebekmiş ben normal kiloda olan haftasını doldurmuş bebekten bahsedıyorum . İtme kuvveti iyi olmuyor bebekte düşük kilolu olunca sürekli kanalda gidip geliyor benım karnıma bastırarak zorla cıkardılar. O kadar cok ıkındım ki ne gücüm kaldı nede bebegın kendini itmeye gücü vardı 3 3.5 kılo bir bebek olsaydı normal standartlarda zorlanmazdın bu kadar deri doktorum zaten erken doğumları genelde sezeryana alıyorlarmış ben normal diye diretmiştim