Gul_58 ben 28. Haftada gittiğimde makat geliş dedi doktor ama doğum şekliyle alakalı bir şey söylemedi normal olmaz falan diye, şu an 31deyim haftaya tekrar gideceğim bakalım dönmüş mü ne olmuş ama hiç sanmıyorum çünkü harektleri hep altta hissediyorum, hayırlısı nasılsa öyle gelsin diyorum artık normal sezaryen farketmez