Bsrozdmr1305 allah herkese nasip etsin bende 7 yillik evliyim biz ilk bir sene korunduk sonra baktik olmuyo bir suru doktora gittik ayni senin dedigin gibi esimdede bendede bi sorun yok denildi ne bi tedavi ne bi ilac hic bisey kullanmadim allaha biraktim sadece benim adetim cok duzensizdi 3 ay adet gormedigim oldu su zamana kadar her gecikmemde yaptigim testlerin haddi hesabi yok ama hep negatif cikti 3 hafta once asiri mide bulantim oldu acabami dedim iki tane test yaptim ama gene umudum yok yaptim bakmiyorum bile sonra bi baktim ikiside kipkirmizi cift cizgi hemen esimi aradim inananmadik hemen doktora gittik doktor bize direk kalp atisini dinletti su an 11 haftalik hamileyim allahin takdiri ilahisi dedik kismet bu zamanaymis allahtan umidini kesme