gulapikk bende 8+6 daha yolun çok başındayız Allah yardımcımız olsun bel ağrısı bende de devam ediyor canım özellikle şiddetli bulantıdan muzdaribim🥺 zor geçiyor bu aralar , göğüs hassasiyetini söylemiyorum bile .. ama geçicek inşallah 3 ayı atlatalım güzel günler bizi bekliyooooo 🙂