Mrveeski Kızlar gebelik testi tekrarladım ilk test biraz daha koyu sonraki iki test de ilk yapılandan daha silik. Hepsini bir gün arayla yaptım. Daha belirgin olması gerekmiyor mu yoksa kimyasal gebelik mi? Başına gelen var mı böyle