Duru999 Merhaba kizlar. Kagitlarimi duzenlerken aklima birsey takildi. Rahim agzim 23 haftamda 39du simdi 27 haftayim 41 olmus. Boyle birsey mumkunmu? 🙄 cihazda problem ola bilirmi? Yalnis olcmus ola bilirlermi?
izmirlih35 Duru999 progestan kullanıyor musunuz. Eğer kullanıyorsanız olabilir. Benimde haftadan haftaya değişkenli oldu.
Epifenomen Duru999 birkaç milim oynar o önemli değil canım,doktorum 5 dk arayla 3 ölçüm yapmıştı üçünde dw 2 milim fark olmuştu bir öncekinden