HGa Kızlar covit sonrasında bebeğimde gelişim geriliği oluşmuştu. Geriliğimiz biraz olsun kapandı ama suyu azaldı sonrasında. Yarın acil sezeryan ile alınacak. 37+3 oluyor.. covit sonrasında doğum yapan veya aynı haftalarda doğum yapan var mı lütfen yardım edin. Küveze girer mi sağlıklı olur mu cok korkuyorum
Suig00 HGa zaten 37-40 normal doğum haftası. Solunum problemi olmadıkça küveze gireceğini sanmıyorum. Kg nasıl?
Esilamm38 HGa benim doğumum 37+1 de oldu 2700 du bebişim canim birsey olmadi cok şükür korkma seninde olmaz inşallah, covid hakkında bir bilgim yok ama anne karnındaki bebekleri etkilemiyor diyorlardı, Allah yardımcınız olsun ikinizinde
HGa Esilamm38 Allah razı olsun canım kilosu 2650 dedi doktor ultrason yanılma payı da var dedi. Kilosu kurtarıyor kızımın inş sizlerde sağlıkla doğum yapmışsınız ne güzel inş darısı bana olur kızımla sağ sağlim evime dönebilirim♥️
Bsraydin 2000 gr dan fazlaysa pek kuveze girmiyor.. Girse bile az kalir mrrak etmeyin…saglikla büyütün inşallah
Esilamm38 HGa inşallah canim bizimde doğumdan 10 gün önce 2650 demişti doktor ama doğduğunda 3050 dediler 3 gün sonra götürdüğünüzde 2700 dü doktor bu kadar düşmez kilosu yanlış tartmislar doğumda demişti bize, küçücüktü benim minnakim muhtemelen seninkide öyle olacak ama olsun çok çabuk toplanıyorlar inşallah sütün hemen gelirde bol bol emzirirsin :)
Kubravci Bende covit gecirdim 1 ay olcak atlatali bizimde 1 hafta kadar geride bende cok korkuyorum. Vucudum cok susuz kaldi su icmeme ragmen. Iyilestikten sonra protein kacagi cikti. Allah yardimcimiz olsun cok zor donemler ☹