Deletedmom413 Kızlar selam bazen Bebişim sanki bi tarafa toplanıyo gbi oluyor baya sertleşme oluyor karnımda 33+2 deyiz benim gibi olan varmı? Canım acıyorda? Yada normalmi taş gibi olması ?
ecembugra53 Deletedmom413 canım bebeğin büyüdükçe cok normal 😊 artık kendini Doğuma dofru hazırlıyor rahim genişler kasılmalar olır vajina da agrı olır vücut değişiyor
Zeyyno_ Deletedmom413 Genelde kasılmalar olduğunda oluyor bendede çok nadir olmuştu bi kaç defa yalancı veya gerçek kasılma olduğunu ayırt etmen önemli onun haricinde normal yani 👍
Deletedmom413 ecembugra53 evet canım ya sanki adet olcakmısım gibi çok minnacık ağrılarda oluyor arada normalse rahatladım 🙏
Deletedmom413 Bebek-geliyor evet yemek yedikten sonrada oluyor Bazen oradan pırt diye cıkacak gbi oluyor top gibi 🌸🥰
Deletedmom413 nagsal-48 Allah tez zamanda kurtarsın hepimizi sağlıkla kavusalım evlatlarımıza onu hissetmek cok güzel ama valla acıyor artık 🙈🥰