Cansucasalin Kızlar 28+4 üz bebegım makat gelişi bebeğin hareketlerini çok hissetmiyorum bu yüzden normal mi acaba ? 🧐
Cansucasalin Cvdzde_Aysel şimdi baş aşşagıda iken hareketleri çok netti hep ama dün döndü makat gelişi oldu bir anda😅 tekmelerini az hissediyorum genellikle idrar torbama baskı yapıyor ama baş aşşagıdaki gibi oynamıyor 😰
Cansucasalin Hayatuysal34 ay işte en büyük problem o oluyor kendimi kemiriyorum doktora gittiğin zaman mutlaka bana da haber cnm merak ettim😘
Hayatuysal34 Cansucasalin canm bnm 26 dan beri makat çoğu zman hiç hissetmyrm salı günü gdcm haber veririm