Mucize-anne Selam hamişler🤰🏼 Sefaköy’de ki rümeli hastanesi ne gidenler var mı ?yada orda doğum yapmış olanlar biraz Bilgi paylaşımı istiyorum sizlerden memnun kaldınız mı ?💕
Emine_yksr Pek onermiyorum yengeme bebegin acilen alınması gerek rahim kanserisin demişlerdi baska bi doktora gittigimiz de oyle bisey olmadığı ortaya çıkmıştı 2 sene olacak doktorları insanin sağlığı değilde parayı düşünüyor bence
91ARIN91ASK Mucize-anne evet ben gop yeni yüzyıl araştırma hastenesine gidiyorum kayınvalidem de orda çalışıyor benim ve de çok güzel bi hastene doktorları da baya ilgili benim doktorum emine hanım aşırı ilgileniyor
G92 2017′de Halim Hazar mıydı doktor , adını tam hatırlamıyorum , normal doğum yaptım, ebeler hemşire iyidi , şu an nasıl bilmiyorum
Arasberna Benim 3.gebeligim 2 bebişimide orda doğurdum sıra 3üncü bebişimi doğurucam allah kısmet ederse 🙏🏻. Doktorum Tüba fikriye becerik muhteşem bir doktor cok ilgi gösterir dogum esnasında bile cok cesaretlendirdi dogumhanedeki ebelerde aynı sekilde cok ilgiyle yaklaşırlar .