Merhaba,32haftalık hamileyim serklajlıyım bu gün ağrılarım oluyor qatı akıntım var iyne gibi batıyo ☹️
neden ola bilir?başına böyle bişey gelen var mı?🤦🏻♀️
çok korkuyorum erken doğum riskim var zaten progestron falan kullanıyorum ayağa kalkmıyorum..
acaba serklaj dikişim sökülmüş
ola bilirmi diye düşünüyorum🥺🤦🏻♀️🤲🏼