dmt92 Hanımlar sizce kardeş isimleri uyumlu olmalımı? Sanki seçenekte kısıtlanma oluyormuş gibi geliyor bana. Böyle bir akım var gidiyor… Bilal, Hilal… Ayhan, Korhan, Cihan.. Kerim, Kerem… sonu nur’la biten… Sizin fikriniz ne bu konuda?
ikizminikler dmt92 gereksiz bence ne lüzumu varki ben ikizlerime Beren - Bilge ismini koyucam sadece baş harfler uyumlu ama uyumlu olsun diye bakmadım açıkcası ikisi hoşuma gittiği için koydum
SEVGiHASAN dmt92 herkes tarafından baskı oluyor aile olarak ikizlerim olacak uyumlu olsunlar haaa diyip duruyorlar.isimler belli kızıma Zeynep oğluma Ali Asaf koyacağım inşallah haaa bide eski isim diyip duranları da geçmemek gerekiyor 😂
Kizimveoglumm dmt92 kızımın adı DerinAlya Şimdi Oğluma Hamileyim DorukEge Olacak Allah Nasip Ederse 🙈
cagla24 dmt92 oğlumun adı çağan olacak bi oğlum daha olursa kağan koyarım diye düşünüyorum 😂 sanırım ister istemez bi uyum aranıyor
dmt92 ikizminikler Mesela benim oğlumun adı İlyas ve kızıma isim arıyorum şimdi. İ ile başlayan yada s ile biten hiç bir kız ismi hoşuma gitmiyor. İlayda uyar belki ama oda su perisi anlamına geliyor hocalar böyle isimleri önermiyor… kendimi uyumlu isim koymak için baskıda hissediyorum anlamsızca 😂
ikizminikler dmt92 çok gereksiz bi ayrıntı bence kafamı bile yormam 😂😂😂😂 ne güzel isimler var i harfiyle başlayacak diye diğerlernden olmaya gerek yok
dmt92 SEVGiHASAN çok güzel isimler bu arada. Zeynep eşim istemedi ama bidaha kızımız olursa koyabilirmişim kesin üçüncü oğlan olur 🙈
SEVGiHASAN Sonuçta her ikisi ayrı bir birey olacak uyumlu olsa ne olur olmasa anlamış değilim doğrusu
dmt92 SEVGiHASAN aynen sanki sonraki gelen çocuklara haksızlık gibi geliyor bana. ilk çocuğum oğlan oldu adını ilyas koyduk kızıma Nevra ismini koymak istiyorum şimdi… Tersi olsaydı oğlana Nevzatmı koymam gerekecekti. Millete anlatamıyorum tutturdular İlayda diye 😂
SEVGiHASAN dmt92 bence canın ne istiyorsa onu koy sonuçta doğuran sensin biz daha isimleri açıklamadık herkes doğduklarında duysun istedik☺️İki gün konuşurlar susarlar
Kizimveoglumm dmt92 öyle takıntım yok olsaydı ikinci isimleride uyumlu olurdu 🙈😂 sadece Baş Harfleri D ile Başladıgı için uyumlu duruyor aslında pekde uyumlu değil 😂
dmt92 cagla24 bu bayağa uyumlu olmuş 😅 düşünüyorumda uyumlu olmasını isteseydim oğluma ilyas ismini koymazdım galiba. geçen biri elmas koy dedi ama taş ismi koymak istemiyorum uyumlu olsun diye 😅
Burcuu3761 dmt92 ben hiç dikkat etmem kızımın ismi defne oğlum olursa göktuğ koyacağız ama cinsiyeti belli değil henüz😃
dmt92 61Aysen maşallah tam tekerleme gibi ☺️ bazı isimleri uydurması kolay zaten mesela içinde ay, can, han, nur olanlar. ama o zaman baştan öyle koymak gerek. oğlumun isminimi değiştirsem tövbee 😂😂😂
61Aysen dmt92 Haha uyumlu guzl oluyo bencede ama zorunlu deil uyduramiyosn baska isim bul dogurmadan😂
dmt92 61Aysen uydurmak istemiyorum. ama burda çok gördüm uyumlu arayan ondan annelerin fikrini merak ettim ☺️