Sevdiss_17 insAllah yalniz kalinca agliyorum uzuluyorum unutmaya calisiyorum baska bir seye odaklanmays calisiyorum ama yapamiyorum 😔. Dogum oncesi cok uzun surdu pazartesi sabah 4 de basladi sancilarim siddetli bir sekilde hic araliksiz sali gunune kadar devam etti ogleden sonra zaten epidural vuruldum ilkinde etki tam etmedi sancilari yine hissettim ikincide iyi geldi epidural dogum anida bebek kanala inmemisti ebe eger iyi ikinirsan normal dogum olur yoksa sezeryana done biliriz demisti ikindim bi kac kez saclari gorundu dedi o sekilde normal dogum yaptim 1 tane dikisim var. dogumdan cikinca lavaboya gittim cisimi yaptim sonra sonda takildi gun icinde cikardilar bende cise gitmeyi denedim cikmadi sonra idrar torbama bakmislardi doluydu tekrar sonda takildi sonra gun icinde cis hissi gelince soyle boruyu acalim dediler basta o hissi bile hissetmiyordum aslinda o gun oyle gecti sonra ki gun hiss gelince soyluyordum torbaya akiyordu baya baya, dun cikarttilar denedim olmadi sonra yarim saat yurudum hareket ettim su felan ictim cok sukur biraz yapa bilmistim idrar torbama tekrar bakildi yine dolu gorunuyordu sonra yine kendileri bosaltti icinde kalani dun gecede bu sabahta hemsire gelip bosalmisti sonra ben gun icinde hareket etmeye su icmeye calistim ve yaptim ama baya ikinarak yine idrar torbama bakildi icerde daha 400ml lerde idrar var yapiyodum yapiyodum 400ml lerde cikiyordu, bi kere 200 ml ye kadar bosalta bildim cok sukur sonra yine 400ml oldu az once azcik yaptim lavaboda 300 ml civarinda idrar vardi. Hemsirryi kontrol icin cagirdigimda korkarak cagiriyorum 😔Allahim cok buyuk safi isminin hurmetine sifa bekleyen butun kardeslerimize sifa versin insAllah 🤲🏻