slnko Arkadaşlar vantilatör çarptı sanırım boğazım çok agrıyor bal sirke limon yapıp yiyorum ama 2 gündür geçiremedim önerisi olan var mı Doğuma kadar geçirmem lazım😭
Ga0312 slnko canım çok basit bir öneride bulunacağım dene bakalım fayda edecekmi. Kaynamış su iç sürekli sanki çay içer gibi yavaş yavaş tüket. Ben öyle geçirmiştim 20. Haftalarda. Ama günde 6 7 defa iç aşırı sıcak değil tabi ama ılıkta olmasın
Rmeysa_1661 slnko ıhlamur ve bal. Limon çok kullanma tansiyon düşüklüğüne neden oluyor. Boğazına sıcak tülbent bağla oda çok iyi geliyor. Bana ilaç vermedi doktorum geçti ama biraz zorladı beni çay ıhlamur iç yumuşaısn