Minnakuzum ben hamileyken 2 defa kestim.Bebeğini 32. Haftada kaybettim ama kesinlikle hurafe saçma sapan şeyler.Ben asla inanmıyorum.Millet hamilelerin canını sıkmak strese sokmak için abuk sabuk şeyler üretiyorlar 🙄 Bebeğin yaşayacaksa yaşıyor zaten, kaybedeceksen de bir şekilde kayıp gidiyor.Bunun saç kesmek, saç boyatmak , bişey yiyip içmekle alakası yok kesinlikle.Deli saçması 🙂