Seheraksy 3 kez yaptırdım. Doktorum ankara tıpta prof. O hastaneyle anlaşmalı. Yumurta toplama ve transferlerim orda oldu. Benim negatif sonuçlandı 2si, 3.sünü pazartesi günü öğrenicez inşallah. Bizim tutmama sebebi bulunamıyor. Ama doktorum bütün tüp bebekleri orayla yapıyor ve çoğu hastası hamile. Ankara tıptaki proflar orayla anlaşmalı ve başarı oranı yüksek. Embriyolog çok tatlı. Hafızası çok iyi, beni direkt tanıdı yumurta toplama ve transfere gittiğimde 😊