ikizannesi2985 Merhaba anneler. Tavsiye edeceğiniz süt sağma makinası var mıdır? İkiz bebeklerim olacağı için belki küvözde kalırlar diye şuanda aklımda olması açısından araştırıyorum. Fikir verir misiniz?🌸
Melisasey ikizannesi2985 baby plus e bebek markası hem çok kaliteli ve güzel hemde diğer markalara göre uygun fiyatlı eğer dahada kaliteli olsun diyprsan mamajo da 😍
Yagmurahmet16 Melisasey E bebekten lansinoh tek basli sagma makinasi aldim 10 günlük ikizlerim var kuvezde gayet iyi makina tavsiye ederim ben memnun kaldim ve alacaksan ebebekte suan indirimde ben 340 almıştım suan 279a düşmüş
ikizannesi2985 Yagmurahmet16 lansinoh a iyi çekmiyor diyorlar ama sen memnun musun çekim gücünden, kullanışlı mı canım?