Pinkyellow Kizlarr az önce doktor kontrolünden geldim nst de sancı çıkmadı ama doktor geçen haftaya göre başı baya kanala girmiş dedi hurma yasak yürüyüş yasak bol bol istirahat ve prosgestan artı magnezyum başladı bana dua edermisniz erken doğsun istemiyorum daha çok küçük bebeğim en azından 37 yi görelim 😞😞
Busra4141 Pinkyellow en son 35+6da gittim bende kuzum kanala girmiş yatıcaksın yürümek yok dedi zorlamadan kendimi yinede işlerimi hallettim 37+2yiz şuanda arada bıçak batması gibi oluyo ama gelen giden yok sen sakin ol stres yapma
ecembugra53 Pinkyellow Saglıkla kucağına al canım korkma bol dua et Allah’a hiç bişey olmaz canım benim de bebeğin baskı arttı canım asagıda her hafta nst ye çağırdı korkma dinlen bol bol kendini yorma 37 oldu mu hiç korkma canm bebek tamamen gelişimini sağlamış olıyor 36 bile olsa hiç korkma 🤲🏻💜💜 seni hatırlıyorum listemde vardın canım dua listesinde hatırladım seni 🤲🏻❤️❤️
mom101 Pinkyellow 36 haftayım ve 30 haftamdan sonra bendede rahim ağzı kısalığından dolayı erken doğum riskim var bebekte kanalda hastanede yattım 2 hafta başlarda kendimi yormadım ama 1 haftadır çok yoruyorum ağrılarım var çok kötü ama gelen giden yok😂 sende korkma canım istirahat et
Pinkyellow Busra4141 zamanında gelsinler insallahda gerçekten çok korktum eve gelir gelmez uzandım sizede progestan basladimi doktorunuz :(
Pinkyellow ecembugra53 inşallah 37yi görürüz canım çok sağol stres yapmamaya çalışıyorum etkilenmesin bebişim diye ama bı şok yaşadım sanki Dr öle diyince Allah hepimizin evladını sağlıcakla kucagimiza verisn inşallah 😟🤲🏻
Busra4141 Pinkyellow ben hamile olduğumu öğrendiğim günden beri hem progestan fitil hem pruloton iğne oluyorum kuzum 37de bıraktım fitili iğnemide bu hafta sonu bırakıcaz inşallah korkma dediğim gibi sakin ol dinlen bol bol su içmeyi ihmal etme
ecembugra53 Pinkyellow Amin canım inş bende bol dua okuyorum inşirah inşikak nas felak ayetel kürsi ihlas Fatiha okuyorum cektiğim zikirler YA MUSAVVİR YA MUBDİ YA MUĞNİ YA RAHMAN YA RAHİM YA MUKTEDİR bunlsrı cekiyorum karnıma üflüyorum canım sende yap yattığın yerden oku cnm 💜🤲🏻❤️❤️
Pinkyellow Busra4141 evet gebeliğin başında 1 kutu bende bitirmiştim progestan şimdi yeniden bulustuk proluton da 5 kez vurunmustum çok sağol canım benim 💕🙏🏻
mom101 AE1621 30 mm kısa sayılmazki ilk gebelik için 15 mm altı risk 2 ve sonraki gebelik için 25 mm risk bende ilk 25 mmdi ama sonra 12 mm oldu tedaviden sonra 23 mm oldu onun için çok korkma canım progestan fitil kullanıyordum ben 34 haftaya kadar kullanmak lazımmış
sedasuzan Allah hepimizin yardımcısı olsun rabbim evlatlarımızı vakitlice kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
AE1621 mom101 çok teşekkür ederim canım, içim rahatladı şimdi 😪 Doktorum kısalmıs dedi, bol bol iştirak et, 15dk dan fazla yürüme, inşallah 34 ü görürsün dediği için endişelendim.. sanada cok geçmiş olsun 💕
Pinkyellow ipekayan amin canım edelim tabi rabbim bütün annelere sağlıklı zamanında doğan bebekler nasipetsin inşallah