Aysegulbagca22
Sabah aç karnına;
📌1 tatlı kaşığı udihindi yağı içiyorum
📌1 tatlı kaşığı keçiboynuzu içiyorum
📌1 çay kaşığı incir çekirdeği içiyorum
📌Gün içinde 3-3,5lt su içiyorum
📌1 limonu güzelce yıkayıp ince dilimleyip onu yiyorum
📌1bardak ıhlamur içiyorum
📌1çay bardağı turşu suyu içiyorum kendi yaptığım
📌Kaya tuzlu suyla gargara yapıp burnuma çekiyorum. Sirkeli suyla midem bulandığı için tuzla yapıyorum
📌1çay kaşığı zencefil 1 çay kaşığı zerdeçal 1 tatlı kaşığı bal 5-7damla propolis ekstratı karıştırıp yiyorum
📌 mutlaka meyve tabağı hazırlayıp yiyorum
📌 sabah akşam ılık sirkeli suyla duş alıyorum
📌günlük çarşafımı üzerimi değiştiriyorum
📌mutlaka ya süt içiyorum ya yoğurt yiyorum
bitkisel yağları keçiboynuzunu flan covidden önce de sürekli tüketiyordum zaten kuzum