Ilovemybaby 2 gün önce tetanoz aşısı oldum. Açıkçası biraz korkmuştum yorumlardan dolayı. Ağrı yapıyor, kolumun üzerine yatamıyorum dedikleri için. Hiçbir şey olmadı. Kolumun üzerine de yattım. Ağrı da olmadı. Korkan varsa söylemek istedim 😁
Hatice1834 Ilovemybaby İyi oldu bu söylediğin bende salı günü olacağım ve korkuyordum 😊 Bünyeye göre değişiyor demek ki bir de kaçıncı haftanızda oldunuz tam olarak
Ilovemybaby Hatice1834 26.haftamda oldum. Daha erken olacaktım ama aşı yoktu burada. Gelince aradılar hemen
Nuriiiiii Herkeste aynı etki yapmıyor canm 3 sene önce olmuştum 3,4 gün kolunun ağırısındam duramadım , gebelikte oldum yine aynı şekilde ağrıdan durmamadım benim bünye aşıyı kaldırmıyor herhalde
Gokmer Ben sabah erken saatte oldum. Gece 01.00 e kadar hiç ağrım sızım yoktu. O saatten sonra kolum kopacak sandım. Dirseğime kadar vurdu ağrısı. Abartısız 3 gün üzerine yatamadım.